خرید ملک در استانبول

ما در این مطلب اطلاعاتی از مناطق متفاوت استانبول در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم و شما را با شرایط خرید ملک و سرمایه گزاری آشنا خواهیم کرد. در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید با مشاوران فارسی زبان ما در تماس باشید.

 

استانبول یک شهر اور آسیایی بوده که به دو ناحیه اروپایی (در غرب) و آسیایی (در شرق) توسط آبراه بسفر از هم تفکیک شده است. شهر استانبول از منطقه اروپایی در حال توسعه و گسترش است. در ناحیه مرکزی شهر استانبول که منطقه ای پر تردد می باشد قیمت ملک های مسکونی و تجاری نیز بالا هستند. به علاوه طبق سیاست های حفظ فرهنگ تاریخ کشور ترکیه بنا های قدیمی و خانه های از پیش ساخته شده اجازه بازسازی و تخریب نداشته و در همین راستا نیز فضای ساخت و ساز با محدودیت رو به رو است. مناطق مرکزی استانبول دارای جاذبه های توریستی بی شماری بوده و مملو از هتل ها، مراکز خرید، رستوران های ترکی و بین المللی و همین طور بنا های تاریخی بوده است که همین موضوع سبب به وجود آمدن ترافیک سنگین شده است که علاوه بر قیمت بالا ی ملک در این مناطق ضریب امنیت آپارتمان ها و ملک های مسکونی را کاهش میدهد در نتیجه افرادی که به استانبول مهاجرت می کنند ترجیح میدهند در مناطقی با امنیت بالا تر سکونت داشته باشند و ملک هایی که معماری به روزتری داشته باشند را در اولویت قرار می دهند.

ملک های مسکونی که در مرکز شهر استانبول و یا در منطقه آسیایی شهر استانبول ساخته شده اند غالبا قدیمی تر بوده و معمولا بومیان ترکیه در آنها سکونت دارند. معماری این ملک ها نزدیک به فرهنگ ترکی بوده و با استاندارد های بین المللی فاصله زیادی دارد به همین جهت مهاجران کمتری را به خود جذب میکنند.

از مناطق مرکزی استانبول که فاصله بگیریم، به سمت فرودگاه آتا ترک، در ناحیه ی غربی چهره ی دیگری از شهر استانبول ظهور کرده است. برج های مسکونی نو ساز با امکانات رفاهی و امنیت بالا بیشتر به چشم می خورد و زندگی مدرن در جریان است. این مناطق به دلیل نزدیکی به دریا، پاکی هوا و ترافیک کمتری که دارد سرمایه گذاران خارجی بیشماری را از سرتاسر دنیا جذب کرده که به کار ساخت و ساز و انبوه سازی پرداخته اند. معماری خانه ها و مهندسی شهرسازی معادل استاندارد های جهانی بوده و ساکنینش اغلب از کشور های دیگری مهاجرت کرده اند.

مهاجرانی که با قصد خرید ملک به استانبول مهاجرت می کنند به راحتی و با کمترین هزینه ممکن در مناطق غربی استانبول قادر به خرید ملک خواهند بود و مجاز به گرفتن سند قطعی هستند. نکته ی قابل توجه این هست که خریداران ممالک میبایست از قبل با وکیل حقوقی و یا یک شرکت معتبر وارد مذاکره شده تا در جریان تمامی مراحل قانونی اخذ سند قطعی، طریقه ی تقسیط هزینه قابل پرداخت ملک، پروسه ی ثبت سند و دیگر امور جاری قرار بگیرند. شرکت مهاجرتی و سرمایه گذاری رز در تمامی مراحل خرید ملک و اخذ اقامت کشور ترکیه در کنار شما عزیزان خواهد بود در صورت تمایل با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید وقبل از هر اقدامی از تمامی امور مهاجرت مطلع شوید.

دفتر استانبول: ۰۰۹۰۲۱۲۸۵۲۰۹۰۶

تلگرام، واتساپ، ایمو: ۰۰۹۰۵۳۴۰۵۴۲۴۵۱

جهت مشاوره رایگان با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فارسی زبان شرکت رز در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

ساعت اداری شرکت رز از دوشنبه تا شنبه ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر می باشد. 

فهرست