اقامت تحصیلی ترکیه با اخذ پذیرش از دانشگاه آیدین بدون آزمون ورودی و بدون محدودیت سنی

با توجه به افزایش سخت گیری اداره مهاجرت کشور ترکیه در خصوص دریافت اقامت توریستی و طبق سیاست گزاری های جدید دولت ترکیه مبنی بر صدور اقامت توریستی غالبا برای سرمایه گزاران و خریداران ممالک، در همین راستا شرکت رز با ارزیابی شرایط حاکم بر کشور ترکیه و مطالعه دقیق قوانین وضع شده مفتخر است این مژده را به علاقه مندان تحصیل در ترکیه بدهد دانشگاه آیدین استانبول بدون محدودیت سنی و بدون آزمون ورودی تنها با تکمیل مدارک مورد نظر به مهاجران این امکان را میدهد تا علاوه بر تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد از امکانات اقامت تحصیلی بهره مند شوند.

بدینوسیله به اطلاع علاقه مندان به تحصیل در ترکیه (استانبول) می رساند دوره جدید ثبت نام دانشگاه آیدین استانبول در سال ۲۰۱۸ آغاز شده است. علاقه مندان عزیز میتوانند از طریق مراجعه به دفتر مشاوره رز در استانبول ضمن مشاوره حضوری اقدام به تکمیل مدارک لازم و ثبت نام بکنند.

شرکت رز نماینده رسمی دانشگاه آیدین بوده و در تمامی امور تکمیل مدارک و ثبت نام در دانشگاه در کنار شما عزیزان خواهد بود.

جهت هماهنگی های لازم با شماره های درج شده در همین آگهی تماس حاصل فرمایید:

دفتر استانبول ۰۰۹۰۲۱۲۸۵۲۰۹۰۶

همراه ۰۰۹۰۵۳۴۰۵۴۲۴۵۱

 

دانشگاه آیدین استانبول یکی از دانشگاههای غیردولتی ترکیه و مورد تأیید وزارت آموزش آن کشور است. دانشگاه در داخل شهر استانبول و در نزدیکی فرودگاه آتاتورک واقع شده است و از نظر دسترسی به فرودگاه، مترو، تراموا و خطوط اتوبوسرانی برای دانشجویان خارجی ایده آل است. این دانشگاه در کلیه مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکترا به زبان های انگلیسی و ترکی دانشجو میپذیرد. مدارک صادره از سوی دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی بصورت قطعی و در مقاطع تحصیلات تکمیلی با شرایطی آسان مورد تأیید وزارت علوم ایران میباشد. توجه فرمایید که دوره های کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه سالانه یک بار (پاییز) و دوره های تحصیلات تکمیلی سالانه دو بار (ترم های پاییز و بهار) دانشجو میپذیرند.

دوره های آمادگی زبان: ترکی استانبولی در ۶ سطح مختلف تا یک سال تحصیلی کامل (۹ ماه) و دوره آمادگی زبان انگلیسی به مدت یک یا دو نیمسال تحصیلی

شهریه و طول دوره تحصیلی در دانشگاه آیدین:

دکترا: ۶٫۷۰۰ دلار برای کل دوره ۴ ساله

دکترای پیوسته (کارشناسی ارشد + دکترا): ۸٫۳۵۰ دلار برای کل دوره ۵ ساله

کارشناسی ارشد: ۴٫۴۵۰-۴٫۲۰۰ دلار برای کل دوره ۲ ساله

دکترای عمومی دندانپزشکی: سالانه ۲۱٫۶۰۰ دلار به مدت ۵ سال

دوره های کارشناسی: سالانه ۶٫۰۰۰ دلار به مدت ۴ سال

دوره های کاردانی: سالانه ۲٫۷۰۰ دلار به مدت ۲ سال

دوره های آمادگی دانشگاه (۱ ساله): کاردانی ۲٫۵۵۰ دلار، کارشناسی ۵٫۰۲۵ دلار

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز مشاوره رز در شهر استانبول تماس حاصل نمایید
دفتر استانبول ۰۰۹۰۲۱۲۸۵۲۰۹۰۶

همراه ۰۰۹۰۵۳۴۰۵۴۲۴۵۱
پاسخگویی ۹ صبح تا ۷ شب حتی ایام تعطیل

 

 

فهرست