افتتاح اولین سایت رسمی خرید محصولات ترک با کارت شتاب بانک‌های داخلی

اولین بازار اینترنتی خرد محصولات برند کشور ترکیه در ایران افتتاح شد تا مشتریان ایرانی با یک کارت شتاب و بدون صرف هزینه بسیار برای رفتن به کشوری دیگر ،محصول خود را خریداری کرده و کمترین هزینه را بپردازند.
این بازار اینترنتی تخفیفات بزرگ برندهای معروف جهانی و ترکیه که معمولا در پایان فصل خرید و زمانهای خاص اتفاق می افتد را هدف خود قرار داده و با ارائه محصولات اصل با قیمتهای غیر قابل رقابت ، انقلابی نو در بازار پوشاک و کالاهای مصرفی مشابه پدید آورده است .

خریداران ایرانی بدون نیاز به کارت‌های بانکی بین المللی و تنها با استفاده از کارت‌های عضو شتاب می‌توانند کالای مورد نیاز خود را به قیمت واقعی خریداری کنند.

بزرگترین تمایز این سایت با برخی سایتهای مشابه ورود محصولات از درگاههای رسمی تجاری ایران ، پرداخت عوارض گمرکی و دریافت مجوز فروش محصول از کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد که همین امر اطمینان خریداران را از عدم خرید محصولات تقلبی را کسب میکند.

این بازارچه آنلاین با ارائه برندهای اورجینال به صورت اینترنتی، تخفیف‌های مناسب را همراه با تحویل کالا در آدرس اعلام شده داخل ایران انجام می‌دهد و هر مشتری در سراسر ایران می‌تواند از خدمات و قیمت‌ها و خدماتی مانند ضمانت‌ها و امکان مرجوع کردن کالا را داشته باشد.

مارکالین به نوعی آغازکننده این کار شد، تا افرادی که قصد خرید کالاهایی با مارک های خاص خود را داشتند تنها با یک کارت شتاب و بدون صرف هزینه بسیار برای رفتن به کشوری دیگر ،محصول خور را خریداری می کنند و کمترین هزینه را بپردازند.

لینک سایت خرید آنلاین مارکالین https://www.markalin.com/

فهرست