۶ عامل بسیار مهم که هنگام خرید ملک در ترکیه باید کنترل کنید

خرید کالای گرانبهایی مانند یک ملک در یک کشور غریبه میتواند خطرات بسیار جبرنا ناپذیری را برایمان ایجاد کند. همانگونه که میدانید هر نوع ملک یا زمینی دارد سواب ق و مشخصات ثبت شده در نهادهای دولتی هر کشور میباشد که درستی یا نادرستی، وجود یا عدم وجود این سوابق، سلامت یک ملک و بالطبع معامله آنرا تعیین میکند. در اینجا ۶ نکته بسیار ضروری که باید قبل از خرید یک ملک کنترل کنید و از صحت و سقم آنها مطلع شوید، را آورده ایم. با اینحال اگر شما تصمیم به خرید املاک در ترکیه با همراهی ما گرفتید، کل موارد فوق توسط ما کنترل میگردد و شما فقط نیاز به پاسپورت ، ۴ قطعه عکس در اندازه پاسپورت و مشخصات ، آدرس دقیق محل سکونتتان در ایران (مکاتبات به این آدرس ارسال خواهد شد) و مبلغی جهت رزرواسیون واحد مورد پسندتان دارید.

کنترل استعلامات یک ملک در ترکیه

استعلام املاک در ترکیه

این ۶ نکته ضوری شامل موارد زیر است:

  • آیا ملک دارای سند ثبتی معتبر می باشد؟
  • آیا ملک دارای وام بانکی میباشد ( به بانکها یا سایر ارگانها بدهکار می باشد؟)
  • ملک به چه کسی تعلق دارد و مالک قانونی آن کیست؟
  • موقعیت دقیق ملک و اینکه آیا کاربری زمین مسکونی می باشد؟
  • آیا شرکتی که شما از آن خرید میکنید ثبت شده است؟
  • آیا این ملک با مجوز دولت ساخته شده است ؟……

دانستن این ۶ نکته میتواند خیال شما را از انجام یک معامله بدون دردسر و لذتبخش راحت کند. آرامش خاطر برای معاملات املاک در کشور ترکیه یکی از مهمترین فاکتورهای خرید بوده و ما همواره در موسسه رز در تلاش بوده ایم تا بتوانیم در همراهی با شما این اطمینان خاطر را فراهم نماییم.

تمامی املاک موجود در اختیار این موسسه تماماً به لحاظ استعلامات قانونی و سوابق بانکی در شرایط عالی قرار داشته و بی نقص هستند، لذا نگرانی از این بابت تحت هیچ شرایطی متوجه شما خریداران وجود نخواهد داشت.

فهرست