پایان نمایشگاه پوشاک ترکیه در ایران

در هفته گذشته نمایشگاه پوشاک ترکیه بین روزهای اول الی چهارم فوریه ۲۰۱۵ در محل دایمی نمایشگاه تهران آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است. در این نمایشگاه که توسط اتاق بازرگانی استانبول جهت معرفی برندهای مختلف ترک به مصرف کننده ایرانی برپا شده بود، استقبال اهالی تهران از غرفه پوشاک ترک در نمایشگاه بی سابقه و بی نظیر گزارش شده است.

براساس گزارشهایی که در روزهای نمایشگاه از رسانه ها اعلام میشد، استقبال ساکنین پایتخت از این نمایشگاه در حدی بوده که ازدحام مردم در سالن ۴۱، ادامه کار در این سالن را با مشکل مواجه کرده بوده است.مسئولین غرفه ترکیه در نمایشگاه بین المللی تهران اظهار کرده اند که بیشتر مردم مراجعه کننده به قصد خرید به این نمایشگاه می آیند که با پی بردن به اصل موضوع که عدم وجود فروش محصولات می باشد، با حالت قهر آمیز نمایشگاه را ترک می کنند.بر اساس اخبار واصله، عصبانیت برخی از شهروندان ایرانی که از شهرهای دیگر و با هدف خرید از نمایشگاه به تهران آمده اند، از اتخاذ این تصمیم در نمایشگاه به وضوح قابل مشاهده بوده است.

گفتنی است با اجرای قرارداد تجارت ترجیحی امضا شده بین ترکیه و ایران که از روز اول ژانویه ۲۰۱۵ آغاز بکار کرده است، مالیات گمرکی پوشاک آماده صادراتی از ترکیه به ایران ۴۰ درصد کاهش می یابد.

 

[su_custom_gallery source=”media: 518,517,516,515,514,513,512,511″ limit=”35″ link=”lightbox” target=”blank” width=”220″ height=”130″]

نمایشگاه پوشاک ترکیه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست